Reasons to Believe - tajemství nejlepších tržeb a loajálních sledujících - Beo-ne

Reasons to Believe – tajemství nejlepších tržeb a loajálních sledujících

Reasons to Believe – tajemství nejlepších tržeb a loajálních sledujících

Jaký je nejlepší způsob prodeje? Jak si vybudovat důvěru publika? Jak vybudovat přátelskou komunitu kolem jména, blogu nebo značky?

Tady hodně pomohou principy Reasons to believe. Termín se doslova překládá jako „důvody věřit“ a představuje všechny faktory, které vytvářejí důvěru mezi značkou a zákazníkem. Jejich dovedným využitím můžete výrazně zvýšit tržby, počet a loajalitu zákazníků.

Jak fungují Reasons to believe?

Představte si, že přijdete na trh koupit datle. Před vámi jsou tři prodejci: u jednoho je fronta, u druhého nakupuje jen jeden a třetí se nudí bez zákazníků. Ke kterému prodejci půjdete s větší pravděpodobností nakupovat datle? Určitě k prvnímu s myšlenkou: „Protože je tam fronta, pak jsou datle dobré.“ Tak fungoval princip důvěry: naše chování je ovlivněno chováním většiny.

Jak to funguje na internetu?

Důvěra je zde hraje první roli. V offline obchodě si můžete vždy vyzkoušet oblečení nebo vidět hračku ve skutečné velikosti a v restauraci můžete ochutnat jídlo. Na internetu budete sledovat recenze, video přehledy, certifikáty. Hledat důkazy, že jste našli přesně to, co potřebujete.

Faktory RTB ukazují popularitu produktu, společnosti nebo značky a vytvářejí požadovaný davový efekt. V důsledku toho se nový návštěvník cítí přibližně stejně jako zákazník, který vidí frontu pro datle.

Samotné faktory RTB

Pojďme diskutovat o tom, jak je použít v kontextu webu, blogu nebo reklamy:

– Sociální důkaz – potvrzení, že je značka populární. Nejčastěji je to zdůrazněno recenzemi skutečných kupujících. Kromě recenzí zahrnuje sociální důkaz:

1. Čísla statistik a úspěchu. Například: „9 z 10 našich klientů se vrátí znovu“, „Vyrobili jsme 10 000 novoročních hraček“, „Každý druhý klient nás doporučuje přátelům“.

2. Doporučení influencera. Významný blogger nebo slavná osoba má celou armádu věrných sledujicích. Sledující si pamatují značku, kterou jejich idol používá.

3. Známý klient. Pokud jste pracovali s Mailem nebo Alzou, zvyšuje to také laťku důvěry uživatelů.

4. Zobrazení úspěchů – hodnocení, TOP žebříčky, ocenění.

5. Osobní příklad. Příběh o úspěchu klienta, majitele nebo zaměstnance společnosti.

6. World of mouth. Stejný efekt, když raději důvěřujeme názoru sestry nebo přítele, než poslouchat cizího člověka.

7. Důkazy. Ideální je použít “frázi + fakta”. Pokud tvrdíte, že máte nejlepší vafle ve městě, pak to dokažte. Například „podle našeho starosty máme nejlepší vafle ve městě“. Místo fráze „air bag v autě vás zachrání před zraněním“ bude nárazový test mnohem přesvědčivější.

– Vzbuzuje důvěru i rozpoznatelný styl značky. Když si uživatel na něj zvykne, vždy ho odliší od davu jiných značek.

– Positioning značky. Jaké jsou pro něj hlavní zásady. Například Ikea – sbírejte to sami, Greenpeace – zachraňte přírodu. Publika těchto společností se samozřejmě můžou překrývat, ale jejich názory na některé problémy jsou diametrálně odlišné.

– Hodnota značky. Nejčastěji se jedná o pověst získanou v průběhu let. Ne každý to dokáže udržet v čistotě, ale to je také důležité pro publikum.

– Emoční prvek – ty pozitivní emoce, které si člověk vytvoří při vzpomínce na značku. Například Coca-Cola je silně spojena s novoroční náladou a slavnou melodií.

Čím více faktorů RTB použijete, tím efektivnější bude vaše propagace. Přijměte seznam a vybudujte si armádu fanoušků. Pak se klienti budou vracet znovu a znovu, stejně jako vás doporučí rodině a přátelům.

Všechno se zdá být jednoduché! Doporučujeme však vzít v úvahu strategii propagace.

Nestačí jen vytvořit „davový efekt“ nakupem čísla sledujících. Noví uživatelé budou stále vidět úroveň zapojení, kvalitu obsahu a přístup bloggera k nim. Proto je důležitý kvalitní obsahový marketing a SMM.

Scroll to Top

Не хотите ждать?

Оставьте свой номер телефона, и мы позвоним в течение часа.

Nechcete hledat?

Zanechte svoje tel. číslo a ozveme se Vám do hodiny

Objednejte SMM-audit sociálních sítí ZDARMA