Marketing na míru / Marketingová strategie
V rámci služby Marketing na míru Vám dokážeme vypracovat marketingovou strategii propagace Vaší značky s ohledem na cíle a aktuální situaci na trhu + její následnou realizaci.
Pokud
-jste unaveni z hromady dodavatelů, kteří táhnou různými směry a navzájem se kritizují jako labuť, rak a štika;
– je pro vás těžké ponořit se do nuancí všech typů propagace a chcete dělat svou vlastní věc;
-chcete přestat platit za počet odpracovaných hodin, ale za výsledek,
jsme tady pro Vás.

Kdo to potřebuje
Startupy
Potřebují si pozvednout vlastní službu, potřebují ruce. Přenechat páky kontroly volné noze je příliš riskantní a může vás stát velké finanční ztráty. Pokud začínáte s vlastním podnikáním, najměte si kancelář specialistů „na jedno kliknutí“, místo toho, abyste dlouho nabírali lidi jednoho po druhém.
Rozšiřující se společnosti
Potřebují zavést nové produkty. Je potřeba více rukou, ale najímání lidí do personálu se zdá unáhlené – obraťte se na outsourcing a převeďte na něj staré úkoly, nebo naopak nové.
Nemají "ruce"
Společnosti, které chtějí zvýšit online obchod ve všech směrech, ale nemají potřebné zaměstnance.
Podnikatelé
Chtějí ušetřit rozpočet a získat celou škálu služeb od jednoho dodavatele.
Jaké jsou výhody outsourcingu Vašeho oddělení internetového marketingu?
- Outsourcing marketingových služeb odstraňuje z podnikání mnoho problémů a provozní zátěže a je také často ziskovější a efektivnější než vaše vlastní oddělení internetového marketingu.
2. Ne každý si může zaměstnat tým specialistů, zatížit jej úkoly na plný úvazek a zároveň zajistit slušný plat pro každého člena týmu.
Naším cílem v rámci integrovaného přístupu k internetovému marketingu není pouze přilákat provoz na stránky, ale zvýšit tržby a zisky pro vaši firmu! Klíčem k úspěchu je každodenní společná práce na projektu mezi zástupci společnosti a naším týmem (minimálně pět lidí, kteří se budou starat o údržbu, analýzy, placenou reklamu a propagaci ve vyhledávačích). Dnes je zákazník vybíravý a neusiluje o nákup tady a teď. Studuje problematiku, sbírá informace, čte články a recenze, porovnává se s konkurencí, ptá se na sociálních sítích a odkládá nákup při hledání ideální varianty. Proto je tak důležité plynule vzbudit zájem o produkt, vést k nákupu a udržet pozornost v každé fázi cesty. Aktivita současně v několika směrech a na různých reklamních platformách tvoří uznání společnosti a pomáhá efektivně generovat tok příchozích hovorů.